Masalah Dapat Diselesaikan Jua

Posted by mije Senin, 26 April 2010 0 komentar
Yes..akhir nye aku dpat juga mencari masalah yang berlaku pada en3 aku..2 lah asyik duk main code..tp xpe lagi bnyk masalh lagi bez kan..lgi bnyk pengalam..heheh..masalah aku sebenar baru pagi td aku perasan bahawa en3 yg aku stabil..ade kekiri dan ade kekanan..susah juga 2 untuk mencari masalah tp alhamdulillah berkat usaha aku yang x cepat berputus asa dpt juga menyelesaikan..dh bulat mata nie duk tgk code dye, tmbhan mengantuk agi nie..

semalam tdo lewat lah..x terlelap..adui..Dua lagi masalah yg aku jumpa adalah yg "Anda Mungkin Meminati" dan juga "bayangan text @ link" pada header x kuar lah klu gune browser mozilla firefox version 3.0..biase aku gune Google Chrome ok je..

Mungkin ada sesetengah korang yg dh perasan kn..tp xpe lah..ni mungkin disebabkan browser x support nie..biase lah mozilla pun bukannya support semua..coz 2 ia sentiase update..skrg dh mozilla version 3.6 kot..tp aku still gne Google Chrome..laju skit n loading dye pun laju tp kelebihan dia menggunakan RAM yg tinggi..So pikir2 lah nk gune yg mn..semua ad kelemahan dan kelebihan msg2.terpulang..adui lari tjuk lah pulak..xpe lah..korang semua orait je kan..heheh

* Pesanan aku, klu korang terjumpe ape2 error kat blog aku nie. tlg inform k..nnti aku akan mmenyelesaikan secepat yg mungkin..
Adsense Content. bottom of article

0 komentar:

Posting Komentar