20 Syawal = Open house

Posted by mije Rabu, 29 September 2010 0 komentar
Assalamualaikum. Hari ni dah 20 Syawal tapi open house masih ada disana disini. Mijie pun telah menghadiri majlis open house yang di Taman Botani, Putrajaya petang tadi. Nak kata house tak juga sebab buat kat garden kan. So open garden(betul ke ni??) ar..hihi.. Sambutan nye agak meriah kerana ramai yang datang memeriahkan suasana tersebut.


Tapi yang kurang bestnya hujan pula turun dengan lebatnya, habis basah basuh dan seluarku. Haha.. Macam nak buat cerita pulak kan, teringat masa darjah 6 dulu.  Ala yang sambung cerita tu. “Pada suatu hari, hujan turun dengan lebat, tiba-tiba …“. Lebih kurang macam tu lah kot. hehe.

Ok berbalik kepada cerita petang tadi. Sambutan hari raya ni adalah anjuran eNcOral. Banyak juga lah makanan yang disediakan tapi disebabkan hujan yang turun mencurah-curah dan baju dan seluar yang basah kuyup, rasa malas pulak nak makan banyak-banyak, mijie just makan nasi arab, udang goreng, rojak buah dan sedikit kuih muih je + air itu wajib. Rugi pula kan makan sikit-sikit, patutnya masa ni lah nak makan banyak-banyak. Ala bukan selalu pun program macam ni kan. Apa salahnya. hihi..


Yang tahun lepas lagi best anjuran Perbadanan Memajukan Iktisad Negeri Terengganu(PMINT) yang dibuat di Taman Tamadun Islam(TTI). Siap berpakaian tradisional lagi gitu, dan ada juga acara nyayian. Meriah sikit kan. Jangan tanya mijie nyayi tak, sebab memang mijie tak suka naik pentas.. Mijie ni pemalu tau..haha..


Apa-apa pun terima kasih pada pihak eNcOral kerana telah menjemput mijie dan kawan-kawan lain. Moga-moga dengan program sebegini dapat merapatkan lagi hubungan silaturrahim sesama staf.

** Hari ini rezeki mijie murah sikit. Makan pagi ada seorang kakak yang bermurah hati belanja mijie, tengahari lepas meeting ada jamuan raya kat bilik meeting, lepas tu ada jamuan raya pulak kat Taman Botani..Syukur Alhamdulillah..;)
Adsense Content. bottom of article

0 komentar:

Posting Komentar