Persiapan Raya dan Cermin Mata Baru

Posted by mije Minggu, 05 September 2010 0 komentar
Salam. Tak berapa lama lagi Ramadhan akan meninggalkan kita dan Aidilfitri akan menjelma. Masing-masing sibuk  membuat persiapan untuk menyambut Aidilfitri. Ada yang sibuk membeli belah, membuat kuih raya, membersih rumah dan sebagainya. Ada juga yang bermain mercun dan meriam, adui tak serik-serik lagi.




Emm..Bagi mijie pula, baju raya dah shopping sebelum balik kampung baru ni tapi seluar je belum lagi. Nak beli malam raya, murah sikit kan. hihi. Kuih pun buat 2 3 hari sebelum raya, lagipun dah banyak juga kuih yang telah dibeli, buat kuih yang simple2 je. Rumah pun belum siap bersih lagi, buat dalam 2 3 hari sebelum raya kot, tunggu semua family balik dulu, baru syok kan..

Semalam mijie membeli cermin mata baru, yeaaahhh dapat cermin mata baru. Mijie beli di Penney Pang Eyewear. Harga disitu ok jugak dan banyak pilihan, tambahan pula staf situ mesra pelanggan. Kalau tak nak beli pun akan terasa nak beli dengan layanan mereka. Ramai juga pelanggan disitu untuk membeli cermin mata baru, biasa ar raya kan semua nak yang baru kan. Duit raya pun nak yang baru..(Sape lah nak bagi kat mijie duit raya nie)..~hihi~..


Haa..nilah cermin mata tu..Lawa tak lawa tak???..Eh3.. perasan tul..huhu
Adsense Content. bottom of article

0 komentar:

Posting Komentar