Bosan Bosan

Posted by mije Jumat, 19 Maret 2010 0 komentar
Esok Dan lusa yang menanti mungkin ari yang sangat membosankan. Semua kawan-kawan kerja aku dah balik kampung.
aku je yang tidak boleh balik lagi. ini disebabkan tidah mahu balik serentak, nanti tidak ada orang pulak kat opis nie..
susah2..kena lah mengalah dengan member2 lain..tapi xpe, walaupun aku cuti lambat tapi maybe aku akan ambik cuti 2 ari. so 4 ari lah duk rumah nanti, rindu kat orang terengganu terutamanya family aku lah..
baru puas hati, orang lain dapat cuti 1 hari tapi aku dapat cuti 2 hari. Combine cuti bulan 3 dan bulan 4 serentak..Xpe cuti masih banyak agi..
Tapi persoalannya, kemana ingin aku merayap selama 2 hari ini??...xde ke tempat menarik kat sini. pengangkutan dah ada tapi halaja tuju tiada..x bez juga.
eemmmm...xpun suft internet 24 jam, update blog, chatting..bez juga tu. tapi takut kreadit x cukup pula.. kene beli satu lagi ni. maklumlah gune WiFi Zone
je tapi ok lah, hanya 50sen sejam, bandwidth pun ok,puas hati juga lah tapi sejak akhir-akhir nie seringkali offline time surt, xtau lah ape problem dia..
tension juga tapi kalau dibandingkan kat cc, RM2 sejam, 2 belum tentu internet laju, pstu ramai org pula..huh..bersyukurlah ada WiFi Zone nie..hehe
Adsense Content. bottom of article

0 komentar:

Posting Komentar