SALE!!!.. Pakaiannya Berkualiti??

Posted by mije Minggu, 08 Agustus 2010 0 komentar
Assalamualaikum. Kehangatan ketibaan Bulan Ramadan yang bakal tiba 1 hari lagi kian dirasai oleh semua umat Islam terutamanya di Malaysia. Di pusat-pusat membeli belah ramai orang yang berpusu-pusu untuk mencari bekalan untuk menyambut Ramadan dan juga pakaian untuk menyambut Hari Raya Aidilfitri walaupun raya masih lama. ~hehe~.

Dikesempatan ini, mijie juga tidak ketinggalan untuk join sama membeli belah di SOGO, Jalan Masjid India dan juga Midvalley semalam. Pertama sekali mijie kesana time “SALE” seperti ini, almaklum-lah tinggal sini belum sampai setahun lagi. Tahun lepas "shopping" di Terengganu je. Tidak sangka pula terlalu ramai orang yang datang kesini. Kepadatan pelanggan seperti esok dah nak raya. Banyak potong-potongan harga yang ditawarkan oleh peniaga sehingga 70%.

Tiba-tiba mijie terpikir, adakah pakaian itu benar-benar berjenama??.. Dari mana mendapat keuntungan daripada jualan tersebut jika 70% telah diberi potongan harga??..Fikir-fikirkan lah, mijie tak dapat memberi jawapan, kerana jawapan tersebut hanya ada pada para peniaga dan juga yang pandai menilai barang itu berkualiti atau tidak..



Bestkan potongan 50%, 70%. Tapi betul ke potongan dari harga asal ek?..


Ramainya orang sedang memilih barang keperluan untuk raya. 


eh3..yang ni pun tak terlepas nak pergi beli belah jugak yer..


Orang ni lah sebagai peneman mijie sepanjang "shopping" dan melayan kerenah mijie memilih pakaian.. Terima kasih banyak-banyak yer..;)

Ops gambar-gambar barangan yang dibelikan tak sempat nak snap disebabkan terlalu letih..Time kat Midvalley pun sama. Rugi gak tak ambil gambil time shopping dekat Romp, Jusco, dan sebagainya. hehe..

Note : Lepas balik semalam terlalu letih + tak ada mood untuk tulis entry ni, ni pun taip sebelum pergi kerja pagi tadi tapi baru sekarang publish.. Tengah busy jugak ni.
Adsense Content. bottom of article

0 komentar:

Posting Komentar