Prestasi MiJiE BLoG Julai 2010

Posted by mije Minggu, 01 Agustus 2010 0 komentar
Assalamualaikum. Sambil blogwalking petang tadi, banyak juga blogger yang postkan entry berkenaan prestasi blog masing-masing. So, mijie rasa terdetik hati dan dalam keadaan mood yang malas rajin ni untuk postkan entry prestasi MiJiE BLoG walaupun trafik tak seberapa. Entry ini bukan untuk menunjuk-nunjuk tetapi sekadar rujukan pada masa akan datang untuk menilai samada prestasi menurun ataupun menaik. Minta-minta menaik kan. Baru bersemangat untuk berblog. :)


Ini adalah tarikh sah mijie sebagai ahli nuffnang(nuffnanger) selepas 2 mingu membuat blog ini iaitu 23-04-2010 pada jam 16:29:31. Maknanya sudah nak masuk 4 bulan mijie menjadi ahli nuffnang dan berblog. Maaf gambar terlalu kecil kan.   


Ni pula adalah trafik mijie pada bulan lepas. Tak sehebat trafik Kak Dahlia, Darkbatman mahupun NaNaJoe. Paling tinggi pun 2077. Alhamdulillah. Dua minggu yang lepas trafik jatuh disebabkan terlalu banyak kerja di pejabat dan juga internet di rumah asyik problem. Biasa lah kerja kan, mesti ada masa terlalu sibuk, meeting, hantar projek, tension, malas, semua ada lah. Kalaulah blogger sepenuh masa dekat rumah best kan..Boleh banyak luangkan masa.. :)


Majoriti pelawat MiJiE BLoG adalah daripada Malaysia. Itu dah semestinya kan, mijie kan orang Malaysia. ~hehe~. Tapi alhamdulillah ada jugak pelawat oversea yang datang ke MiJiE BLoG. Mungkin kawan-kawan yang belajar di "oversea" kan. =)


Alhamdulillah tak ada keyword yang pelik-pelik datang ke MiJiE BLoG, ini bermakna MiJiE BLoG masih suci. Betul2 suci tau. ~hehe~. Keyword yang paling popular bulan lepas adalah masalah sosial remaja. Ramai betul yang ingin mendapatkan maklumat ini kan. Setiap minggu ada je yang cari maklumat ini. 


Referrals paling tinggi of course my best friend assoyfinger67, diikuti krole, wanzie, yang 3 lagi tak dapat dikesan, matdin dan alhamdulillah banyak juga referral daripada blogger iaitu followers MiJiE BLoG. Mijie ucap terima kasih banyak-banyak ye kepada ynag sudi melawat MiJiE BLoG nie..:)


  Dan yang ini paling seronok sebenarnya, Alexa Ranking dah kurang 400,000. Alexa Traffik 333,602, Trafik Rank di Malaysia 2,117 dan Site Linking 2. Site Linking ni mijie tak faham apa guna. Sesiapa yang tahu boleh explain ??.

Emm.. Pasal earning. Emm nanti ar mijie postkan. Baru semalam mijie cashout. Alhamdulillah oklah, boleh bayar prepaid WiFi ni. Papepun mijie ucapkan terima kasih kat korang semua kerana sudi melawat MiJiE BLoG ni. Tanpa korang tiada lah MiJiE BLoG dan tak ada jugak trafik yang datang kesini. Lov u Allzz..;-)
Adsense Content. bottom of article

0 komentar:

Posting Komentar