MiJiE BLoG dah PR2??..

Posted by mije Senin, 24 Januari 2011 0 komentar
Salam semua. MiJiE BLoG dah meningkat PR2??..Betul ke??..Ini lah yang ada dalam fikiran mijie bila member blogger mijie, matdin yang beritahu yang blog mijie nie yang dah ranking ke-2 yang dalam Google PageRanking. Tengah-tengah blogwalking pun ramai blogger yang update pasal ni, tapi malas pulak nak check sebab tak sangka ada perubahan.


Alhamdulillah dah ranking ke- 2. Firstly, mijie ingin berterima kasih kepada korang semua kerana sudi singgah di MiJiE BLoG ni. Tanpa korang semua tiada lah MiJiE BLoG dan PR tak akan naik sampai macam ni. Harap-harap dapat memberi manfaat yer. Dan amat berterima kasih pada matdin atas mengambil berat pasal MiJiE BLoG ni.

Ini akan memberikan mijie lebih bersemangat untuk berblog walaupun masa sekarang tidak mengizinkan untuk selalu update blog. Banyak lagi kerja yang perlu diselesaikan segera. Maybe ini kebiasaan para pekerja di awal tahun kan. Berkemungkinan juga mijie belum dapat nak manage masa yang ade nie..hehe. Mijie ingin mohon maaf jika tak sempat untuk balas semua jejak dan komen korang yer. Harap dimaafi dear...hehe..  Insyaallah ada masa lapang mijie akan datang.. Tunggguuuuuuu... ;)

Notakaki :: Macamana nak manage masa dengan sebaik-baik nye yer?..Ada cadangan tak?.. Sekarang pun tengah manage 2 blog sekaligus. Hehe
Adsense Content. bottom of article

0 komentar:

Posting Komentar