Kenangan Konvokesyen

Posted by mije Minggu, 23 Mei 2010 0 komentar
Salam. Hari ini aku just nak berkongsi gambar2 istiadat konvokesyen yang telah berlangsung pada 22/05/2010 di Dewan Sri Budiman UiTM Shah Alam.

Sempat lagi ambik gambar sebelum masuk ke dalam dewan. Time ni mijie sampai lewat sikit, orang dah berbaris. Kelam kabut mijie mencari no giliran..Aduss..


Sedih time ni, semua family datang. Mijie sorang2 je. Family tak dapat datang atas sebab2 perkara yang tidak dapat dielakkan. Sedihnya.. waaa


Akhirnya jumpa juga dengan kawan2 mijie ni. Jealous nya tengok kawan mijie tu, dapat bunga dan bear dari family dia. Mijie nak jugak.waaaaa


Kemana menghilang kawan-kawan mijie yang lain?..Puas mencari. Tapi tak jumpa. Hanya yang nie dijumpai..


Yahhooooo.. Mijie dapat bunga..Sape bagi tu??..Itu adalah Rahsia..hehehe


eh2. Dia ambik bunga mijie.Bak sini balik..


Ramainya awek. hihi. Mijie bukan playboys tau tapi ramai peminat..hikhikhik..Perasan pulak mijie ni..Ala gurau jelah. Yang nie je yang mijie jumpa. Member lain dah balik. Maklumlah habis istiadat konvokesyen dah pukul 6 lebih. Masing-masing berkejar untuk balik rumah. Xsempat nak bergambar..Sedihnya x leh jumpa korang semua.


Dah hantar jubah. Kecik nampak mijie bila duduk dekat banner yang besar cam ni.


Aik duk kat mana nie?..Emmmmm...yang nie masa lepas konvo jugak. Ada kat kedai cederamata. Dapat bear sorang satu. Orang yang bagi 2 adalah secret(padahal beli sendiri)..hehehe..Tak ade orang nak kasi..sedih..Waaaa...


Yahoo..Akhirnya dapat juga segulung diploma. Eh3..Bukan segulung tapi sehelai..hihi..Mijie telah menerimanya daripada pro-canselor UiTM iaitu Y.Bhg. Tan Sri Datuk Seri Panglima Dr. Abdul Rahman Arshad.

Keseluruhan konvo ni adalah un-happy sebab pertama family tak dapat datang dan kedua tidak dapat berkumpul semua member2 mijie untuk kenangan. Bukan mijie sorang je yang tak dapat berkumpul dengan membr2 lain..Member mijie yang lain pun sama. Masing-masing nak balik awal. Lepas nie mesti susah untuk berjumpa lagi. Harap2 segala pengalaman bersama kat UiTM dulu tidak akan dilupakan walaupun berjauhan dan masing2 ada pilihan tersendiri samada bekerja, belajar ataupun tanam anggur.

Apa-apa pun, mijie hepy dah tamat belajar, bergelar graduan UiTM dan diistiharkan sebagai seorang alumni UiTM. Semoga UiTM Tetap Dihatiku. InsyaAllah.
Adsense Content. bottom of article

0 komentar:

Posting Komentar