Tips Tingkatkan Trafik

Posted by mije Selasa, 04 Mei 2010 0 komentar
Exchange Link Dgn Mijie
Salam..kali ini mijie akan kongsi sikit berkenaan pertukaran link(exchange link). Utk menaikkan ranking kita di Google. Kita perlu melakukan linkback atau Exchange Link..Kenapa kita harus exchange link?

Pertama, dgn melakukan exchange link maka kita akan memiliki kesempatan memperoleh populariti di internet. Maknanya blog kita akan memiliki peluang tampil di senarai mesin pencarian seperti Google. Hal ini sangat mempengararuhi kunjungan pelawat blog kita. Semakin popular blog, maka semakin banyak org melihat blog kita dan tentunya peluang tampil dgn urutan semakin teratas kn.


Kedua, dgn melakukan exchange link maka peluang utk mmperolehi penghasilan di internet semakin besar. Mengapa demikian? Tentu saja, semakin popular blog kita, maka semakin ramai orang dtg ke blog kita?..Mengapa demikian??..Ini kerana, orang akan memanfaatkan peluang itu dgn mengiklankan produk mereka di blog kita kerana mereka tahu kalau mereka memasukkan iklan mereka, peluang untuk org melihat iklan mereka semakin tinggi dan peluang pndapatan mereka pun tinggi.

Ketiga, yang nilah yang paling mijie suka sebenarnye, dgn melakukan exchange link, maka kita memiliki peluang utk memperolehi rakan di serata dunia (mijie klu boleh nak serata Malaysia je)..Kalau begitu sdh tentu bnyk hal yang akan kita peroleh daripada rakan2 kita itu. Contohnya, pertukaran informasi menarik drpada rakan2 kita itu dpt mmbantu kita dlm banyak hal. Ha, menarik kan?. Itu hanya sebahagian alasan mengapa kita harus melakukan pertukaran link, ada banyak alsan lain yg menyokong tentang kebaikan pertukaran link nie..:)

So, apa tunggu lagi, Jom exchange link dgn mijie. Tapi ingat nie exchange link tau..maknanya kena bertukar2 link..:)
Adsense Content. bottom of article

0 komentar:

Posting Komentar