Tag Lagi Dari Nizam

Posted by mije Jumat, 14 Mei 2010 0 komentar
Salam semua. Mijie di tag lagi oleh nizam. Tenkiu yer Nizam bagi tag ni kat mijie..hepynye(dlm hati geram nie)..hehe..Malas juga nak buat sbrnya tapi demi persahabatan ni..Mijie tetap mbalas dgn hati yg ikhlas..Emm ok jom kita tengok apa soklan yang Nizam bagi kat mijie..

1) Apa yang anda akan buat bila anda dapat tahu member anda tikam belakang anda?
- Aku akan menjerit..aduh sakit nya..sapa yang tikam aku nie.hahha. xde lah, aku rase setakat nie xde lagi kot yang tikam belakang.. xpun ada tapi aku tak tahu, tapi xpe, itu tak penting..Biarlah dia tikam belakang, hanya Allah yang balas

2) 6 orang dihati anda?
- Ayah, Mak, Kakak, Adik, Anak Sedara, kawan2 aku le..hah cukup jgk..

3)Anda rasa anda comel?
- x kot sebab comel nie hanya untuk perempuan jew..yang laki ensem..tp aku x hensem jgk..hexhex..

4) Singel or Taken?
- U all rse aku nie single or taken??..hehehh


5)Blog yang anda suka?
- banyak-bayak..tgk senarai kt sini..Semua aku suka..:)

6)Adakah bilik anda kemas setiap hari??
- xtau nk kata kemas ke x..Kemas kot..tiap2 minggu berkemas..heheh

7)Lagu terakhir yang anda dengar?
- UiTm Dihatiku..dgr lagu nie teringgt kenangan kt u dulu..

8)Last teks mesej?
- ”sory, bru siap basuh baju nie”..

9)Last phone call?
- ”emm.ok..tgk lah dulu cam ner yer”

10) Hari terakhir anda menangis?
- nangis?..entah lah..lupa plk bila last aku nngis..lama 2..huhu

11) List 5 kaler favorite anda?
- hijau, hitam, purple, biru, emrah

12) Orang terakhir anda ber-Ym?
- Fara Latif..hehehe

13)Game paling anda suka?
- Banyak jugak tp aku suka Genaral, walaupun game lama, ttp aku suka..hihi

14) Adakah anda peminat MCR?
- x minat langsung.

15)Apa perasaan anda menjawab Tag ini?
- Perasaan??..emm entah..biasa2 je kot..tapi banyak nye soklan nie..letih menjwab..heheh..

16)Anda rasa Tag ini best?
-Ok lah..sape lah buat tag nie. Bagus nya tag nie (dlm hati geram nie)..

17) Tag lagi kepada 10 orang..Bnyk tu..
- Ellis
- Assoyfinger67
- Aishah
- Orang Muo
- Ku Pasrah

*10/2 = 5..So, Cukup lah 2 kan..heheh
Adsense Content. bottom of article

0 komentar:

Posting Komentar