Akasia - Epilog Syurga Cinta

Posted by mije Sabtu, 31 Juli 2010 0 komentar


Istimewa Ogos ini di slot Akasia, Epilog Syurga Cinta, dengan lakonan Fida(pemenang Siti mencari Gadis pantene), Zizan Nin, Intan Ladyana, dan Adik Mia Sara. Pasti ramai yang tertunggu-tunggu lakonan adik manis Mia Sara setelah muncul pada "ADAMAYA" yang lepas.

Epilog Syurga Cinta adalah adapsi daripada filem Syurga Cinta lakonan Awal  Ashaari, Heliza AF5 dan juga adik Haziq. Filem Syurga cinta banyak memaparkan kisah-kisah teladan yang dapat diambil pengajaran. Seorang wanita mampu menyedarkan seorang lelaki yang yang hidup bergelumang maksiat, dan enjoy dengan kehidupan semata-mata. Kehadiran nya seolah-olah memberi inpirasi kepada seorang lelaki dan memberi erti CINTA yang sebenar.

Ok. Berbalik kepada Epilog Syurga Cinta, mungkin jalan cerita lebih kurang sama tapi diperpanjangkan kepada 28 episod. Adik Mia Sara memegang watak sebagai "Mia", adik kepada Zizan Nin yang mungin lebih mencabar daripada adik Haziq dalam filem sebagai kanak-kanak periang. Fida pula memegang watak sebagai cikgu adik Mia.

Kepada peminat-peminat Akasia, tunggu kemunculan "Epilog Syurga Cinta" bermula 2 Ogos ini pada jam 6.30 petang di TV3. 

Adsense Content. bottom of article

0 komentar:

Posting Komentar