Happy New Year 2011..Gud Bye 2010

Posted by mije Jumat, 31 Desember 2010 0 komentar

Salam. Selamat tahun baru kepada semua readers blog mijie yang tak seberapa nie. Semalam adalah kenangan buat kita, hari ini adalah realiti dan hari esok adalah impian kita hari ini. So, bermula pada tahun baru ini, kita mesti mempunyai azam yang baru jugak. Jangan awek baru sudah..hehe..

Ok, mijie pun ada azam untuk tahun ini. Dan yang pertama semestinya ingin berjaya didunia dan di akhirat kan. Impian kedua adalah menjadi seorang pekerja yang baik, bertanggungjawab, sentiasa berusaha selagi terdaya dan untuk dunia maya ni, mijie ingin berdiri seiring dengan blogger idola mijie. Wah besar betul azam mijie kan.

Ok cerita sikit pasal 2010. Tahun ini mijie start berblog walaupun masa study dulu pernah hadiri kursus blog tapi time tu buat endah tak endah je. Sekarang pun sudah lupa segala tip-tip yang diberikan. Pada tahun 2010 ni juga mijie telah tahu cara untuk tingkatkan trafik dengan cara blogwalking ni, keywords, ping entry, SEO dan sebagainya yang berkaitan berblog.

Dari segi penulisan, masih banyak perkara yang perlu mijie perbaiki. InsyaAllah mijie akan improve kan cara penulisan mijie yang macam budak darjah satu nie.hehe. Sape-sape yang cari tutorial tu, mijie akan buat nanti yer. Emm dari segi design pulak, masih dalam construction. Tunggu lah yer.. Bukan mudah nak cari idea untuk design template nie kan.

Akhir sekali, mijie ingin memohon maaf jika ada salah dan silap samada secara senjaga atau tidak sepanjang tahun 2010. Dan mijie juga memohon maaf sebab tak sempat untuk balas semua terjahan dan tag korang disebabkan kepenatan dan internat problem. Oklah akhir kata "SELAMAT TAHUN BARU 2011, SEMOGA SEGALA AZAM AKAN TERCAPAI"..

Notakaki :- Yahooo..Ahad nie cuti. Eh3...Ade kene mengene ke dengan post nie.hakhak..
Adsense Content. bottom of article

0 komentar:

Posting Komentar