Jom Sertai Bloglist Siti Safiyyah

Posted by mije Senin, 27 Desember 2010 0 komentar
Assalamualaikum w.b.t. Persahabatan amat penting dalam dunia blogger nie. Saling chat menge'chat' adalah suatu perkara yang wajib untuk memulakan dan menjaga sebuah persahabatan dalam dunia maya. Walaupun masing-masing belum mengenal muka dan badan, namun jauh dimata tapi dekat dijari..Pepatah moden tu..hehe..

Ok. Demi persahabatan juga mijie ingin sertai segmen "Jom Sertai Bloglist Siti Safiyyah". Segmen yang dibuat  khas untuk korang semua. Berminat??.. Silalah buat..Soalan-soalan sikit je, tak sebanyak macam soalan Calculus mahupun Computer Integrated System.

Soalan simple je. Sape-sape yang dah kenal siti ni memang mudah untuk dijawab.

1 - Dari mana anda kenal blog Siti Safiyyah
 - Lupa pulak dari mana mijie kenal blog Siti Nurhaliza Siti ni. Sebab terlalu lama kan, dah berabad-abad lamanya.. hahaa.. yelah tuu... (sebenarnya tak sampai setahun jagung..haha)

2 - Apa yang best tentang blog Siti Safiyyah yang patut dikekalkan
- Yang paling best ialah cerita yang diterbitkan oleh tangan si penulis ni. banyak info. Kadang-kadang tips yang dibuat oleh Siti ni juga amat berguna dan yang paling penting Siti ni user-friendly aka mudah untuk berkawan. hehe

3 - Apa yang paling tak best tentang blog Siti Safiyyah yang patut diperbaiki
- Perkara yang tak best adalah.. Emmm.. Tak ade pape kot setakat ni, semua perfect, ni bagi mijie lah, orang lain tak tau lah pulak. Tapi baru ni lama menyepi kan..Kemana siti menghilang eyk??

4 - Ucapan korang buat tuan punye blog Siti Safiyyah
- Ucapan buat Siti Nurhaliza Siti adalah semoga success dalam nyayian hidup dan pelajaran, menjadi anak yang solehah, menjaga tingkat laku, menjaga tatasusila, sentiasa memberi ilmu kepada masyarakat, jangan berputus asa dan buat yang terbaik dalam berblog dan yang paling penting "TINGKATKAN PRESTASI KURANGKAN KONTROVERSI". Noktah..
Adsense Content. bottom of article

0 komentar:

Posting Komentar