Buffered Earning Yang ke-3

Posted by mije Sabtu, 10 Juli 2010 0 komentar

Salam pagi ahad.. Hari ini mijie nak kongsi sedikit kegembiraan yang sedang mijie alami sekarang. Ishk. Macam sindrom pulak.. Sebenarnya, mijie telah mendapat buffered earning yang ketiga selepas buffered earning bulan lepas dah tamat pada minggu lepas.

Alhamdulilah. Seperti yang sebelum ini, kali ini mijie juga telah mendapat 2 buffered earning serentak dan juga pada tempat yang sama iaitu pada sidebar. Buffered yang berlangsung adalah iklah dari Celcom Broadband World Cup SS dan Snickers Treasure Hunt Challenge SS. Walaupun tak banyak tapi mijie tetap bersyukur sebab tu, mijie x blur amaun tersebut. Tapi kenapa asyik tempat yang sama ek kalau dapat buffered earning serentak. Ishk2 tamak betul mijie ni. Harap-harap perkara lepas tak berlaku lagi iaitu buffered earning dipotong lebih separuh akibat meletakkan iklan Youthsay kat blog..

So, mijie ingin berterima kasih kepada korang semua kerana sudi melawat blog mijie dan juga klik2 iklan tersebut. Tanpa korang semua, xdelah trafik ke blog mijie dan xde lah buffered earning untuk MiJiE BLoG. Jasa2 korang semua amat2 dihargai.  Trafik sekarang pun stabil walaupun tak sebanyak otai2 blogger.

Kepada yang belum mendapat buffered, harap bersabar yer. Mungkin tak ade rezeki lagi dan perlu berusaha untuk mendapatkan nya. Dan kepada yang telah dapat harap bersyukur yang korang telah perolehi walaupun tak banyak. Rasanya kali ini banyak blogger yang telah mendapat buffered earning kan.

p/s :- Kongsi2 lah kegembiraan anda jugak yer..:)
Adsense Content. bottom of article

0 komentar:

Posting Komentar