10 Perkara Tentang Diriku

Posted by mije Selasa, 01 Juni 2010 0 komentar
Salam. Kepenatan berada dalam bas malam tadi belum hilang lagi ni. Bertolak dari Terengganu pada pukul 10 malam, sampai Hentian Putra pada pukul 4.45 pagi, Lepas 2, tunggu punye tunggu sampai waktu subuh. Lama juga taw.

Lepas tu, berjalan pulak ke Stesen KTM. Susah juga nak cari stesen Komuter ni. Maklum lah first time turun sini, biasa turun kat Kajang jew, tapi hari terasa nak berjalan2 sikit..Entah hantu mana yang menghasut mijie nie..Hehehe..

Sampai kat Bangi pulak pukul 7 bih, nsib baik bas dh menunggu kat situ, so, xpayah lah naik prebet sapu yang cekit darah tu. Sampai kat umah, rehat2 kejap, kemudian bersiap utk pergi keje plak, tp sebelum tu sempat juga terlelap 30 minit.

Opppsss..Undur balik..Bukan yang ni sebenarnya mijie nak cerita, sebenarnya mijie dh ditag oleh dila. Banyak tau soalan yang kena jawab.Soalah2 adalah :-

i) 10 fakta tentang saya
- seorang khalifah Allah di muka bumi ini
- bergelar lelaki
- sedang bekerja sbgai ......
- seorang insan biasa, mempunyai kelemahan dan kekuatan
- masih muda
- belum berkahwin
- punyai anak sedara
- mula berblog pada march 2010
- menjadi pendiam bila sedang tido..hahah
- suka chatting..hahaha

ii) 10 perkara menakutkan saya
- saya takut pada YANG MAHA ESA
- saya takut pada tegahanNYA
- saya takut pada azab api nerakaNYA
- saya takut pada azab kuburNYA
- saya takut kehilangan ketaqwaan padaNYA
- terjun bangunan
- kemalangan
- H1N1
- Kehilangan orang yang tersayang
- apa lagi ek..pening kepala pikir..wuahahaha

iii) 10 perkara yang selalu saya sebut
- hah
- malas ek
- dok tau gok
- entah lah pak belalang
- lapaw
- oooiiittt
- bakpe pul0k
- nk g mn nung
- ngantok ngantok
- breh arrrr

iv) 10 perkara yang amat bernilai bagi saya
- imanku
- agamaku
- islamku
- keluargaku
- hidupku
- impianku(eh bernilai ke??.)
- nyawaku
- seluruh tubuh badan ku
- kawan2 ku(korang yg sedang mebaca ni pun termasuk jugak..heheh)
- hard disk ku
- kenangan-kenangan silamku

*eh3 terlebih plak. banyak agi sebenarnya nie. Tp malas pula nak tulis panjang2. hehe

v) 10 “pertama kali” dalam hidup saya
- turun bas kat Hentian Putra Pagi td
- konvo pada 22/5/2010
- gaji pertama ku
- pertama kali masuk U
- pertama kali kerja kat Bangi
- pertama kali accident masa form 2
- pertama kali kena saman dengan polis masa form 2
- pertama kali jawab tag yang panjang begini

vi) 7 kawan yang yang kena tag ini,.
- cheqppjoy
- jaja
- sigadiscomel
- nardnerd
- rerame-ungu

* Yang terkena sila ambik yer
Adsense Content. bottom of article

0 komentar:

Posting Komentar