Banner Baru MiJiE BLoG

Posted by mije Rabu, 09 Juni 2010 0 komentar
Salam. Alhamdulillah. Siap juga banner mijie yang tak seberape nak comey ni. Tapi oklah kot. Ade gambar mijie dan nama blog kire ok lah tu kan. ~hihih~. Siap ada MOTOR lg tuh. eh3. Apa pulak MOTOR nie, tak de kaitan langsung. MOTO lah mijie. emm ok2. MOTO mijie adelah "aPa yAnG bAiK iTu aKaN diKoNgSi bErSaMa".

Sebenarnye MoTo ni dah lama wujud kat header MiJiE BLoG, tapi terlalu banyak tukar header, so, sikit demi sikit hilang diarus masa. ~huhu~. MoTO ni adalah penyebab utama blog mijie wujud di arena blog ni. Tujuan ingin berkongsi segala apa baik dan perkara yang harus dikongsi bersama.

So, sekarang mijie nak gunakan semula MOToR nie untuk jln2. eh2. Silap3. Sowi. Untuk MiJiE BLoG.. ~hehe~. Oklah tak nak mengarut panjang2. Bukan penting pun korang nak baca kan. ~hehe~. Emmm. Sape2 yang nak exchange banner dgn mijie boleh lah copy code dibawah nie dan inform kat mijie ek. Takde paksaan untuk anda yer.
Ikhlas seikhlas2 nye..:)



ok..mijie choww dulu..internet malam nie problem jugak macam malam2 yang lepas2..adui..Kenapa nie..tensionnnnnnnnnnnnnnn...
Adsense Content. bottom of article

0 komentar:

Posting Komentar