Buffered Earning Pertama

Posted by mije Sabtu, 05 Juni 2010 0 komentar

Salam. Alhamdulillah. Akhirnya dpt juga buffered earning yang pertama kali sejak 2 bulan berblog secara aktif. Lama juga tu nak dapatkannya, memerlukan tahap kesabaran yang tinggi. Walaupun dapat tak banyak tapi mijie tetap bersyukur dan ia akan membuatkan mijie bertambah semangat untuk berblog. Bukan senang nak daptkan buffered earning nie. Trafik kena maintance. Prestasi kene meningkat. Dan juga harus bersabar untuk mendapatkan nya.

Tapi sayang semasa iklan buffered earning ni timbul(eh2 ia timbul ke? mksd mijie iklan ia keluar lah), internet pulak buat hal, hampir seminggu mijie tak blogwalking
secara aktif, so, trafik time ni jatuh. Maklumlah blog tak fofular kan(merendah diri pulak). Tension giler time tu.

Untuk perhatian kepada yang baru, berdasarkan kepada research mijie dengan bertanyakan kepada yg pakar, buffered earning ni dikira berdasarkan trafik yang masuk ke blog kita semasa iklan tersebut keluar, bukan kerana setiap klik pada iklan tersebut. Kalau trafik kurang, kurang lah dapat dan kalau tinggi trafik, banyak lah yang dapat.

Tapi apa-apa pun terima kasih kat korang semua kerana sudi melawat dan memberi sokongan kepada MiJiE BLoG.. Opps lupa jugak nak ucap terima kasih kat assoyfinger67 yg mula2 mijie dpt buffered earning ni Semoga mijie terus aktif dan bersemangat. InsyaAllah.
Adsense Content. bottom of article

0 komentar:

Posting Komentar